Pagina's

zondag 30 mei 2010

doosjes met de Scor-Pal

zaterdag 22 mei ben ik samen met Sonja (CreaMiep) naar een workshop geweest van de Scor-Pal (welke vanaf nu ook bij CreaMiep te koop zijn)




het was leuk om te doen en om er bekend mee te worden...
heel handig om doosjes mee maken want die zijn erg leuk om kado te geven

We kregen aldaar papier om mee te werken
de versieringen komen uit eigen voorraad.


Als de deksel van het doosje gaat gaat ie als een waaier open. Dit heet en explosie-box












Grtz Jolande

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die explosiedoosje echt helemaal SUPER! Heel leuk om te vullen met theezakjes en wat lekkers in het midden.
    Zelf heb ik er eentje zonder Scorpal gemaakt, maar MET lijkt me een stuk handiger!

    grts, Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k vind het explosiedoosje heel erg leuk ik zou willen vragen zou je het patroontje naar mij toe willen mailen ik zou hem ook graag maken maar weet niet hoe dat moet bij voorbaat hartelijk dank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)