Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

Me to You

Ik heb de artikelen inmiddels al weer een paar maand in assortiment.
Het is ook duidelijk een geliefd beerje, want de stempels en papier gaan ook razend snel!
Ik ben al jaren fan van Me to You, dus kon het ook niet uitblijven dat ik zelf ook de stempels wilde hebben. Maar ja, je kan de materialen hebben, maar nu nog de tijd!
Eindelijk vond ik van de week tijd om eens lekker te frubbelen.





Gebruikte materialen:
Me to You stempel
Me to You papier
Flowers
Plaksteentjes
Linnenkarton

Ik vermoed dat er nog vele kaartjes gaan volgen.

Groetjes, Sonja

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)