Pagina's

maandag 9 juli 2012

kadootje voor Caroline

omdat ik van Caroline mijn designteammaatje:)  nog wel eens "leuke spam"krijg... vond ik dat t tijd was om wat terug te doen... ik heb voor haar een magnolia ingescand en uitvergroot tot A4 formaat, deze in gekleurd met Flexmarkers die uiteraard verkrijgbaar zijn bij Creamiep het papier is van Nicole Verkooijen, ook verkrijgbaar bij Creamiep:) hier en daar wat aangevuld met Stickles "stardust"
ik heb het daarna op een canvas geplakt van 30 x 30 cm, en versierd met doohickeys van Magnolia en plakpareltjes en de cornerstans is van Memorybox het roze designpapier is uit eigen voorraad en ooit eens gekocht op een beurs geloof ik:)

inmiddels heb ik het kado gedaan en geloof dat ze t wel leuk vond:))

8 opmerkingen:

  1. OOO wat een leuk kaartje ,super Ann daar zal Caroline vast heel happy mee zijn ;-)

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi ingekleurd, een heel mooi kado.
    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hééél leuk idee en het is prachtig geworden.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is inderdaad gaaf.
    ik heb hem in het echt mogen bewonderen.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi rosita,
    wat een leuke mail van jou dank je wel en je wordt al cute zag ik met je magnolia hihihihi!
    Ga vooral zo door hihihi!
    groetjes van je collega mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik zie nu je berichtje hier pas !
    Ik vind hem super ! Hij hangt hier in de gang, ik loop er elke dag een paar keer langs.
    Liefs,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)