Pagina's

donderdag 9 augustus 2012

Peaches little lady, Happy Birthday kaartje.

Hallo bezoekers van het CreaMiep Challengeblog,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te showen op het challenge blog van Crea Miep.
Ik heb een slapstick stempel van Penny Black gebruikt die je hier in de webwinkel van CreaMiep kunt vinden, ze zijn pas nieuw, en is een tekening van Mo Manning natuurlijk en heeft de naam  "You are a peach" meegekregen.
Er zijn verschillende leuke nieuwe stempels beschikbaar, en vele leuke papierblokjes allemaal met een hoog "hebben hebben hebben" gehalte.
Ik heb voor dit schatje gekozen.
Ik heb voor dit kaartje papier van Basic Grey gebruikt met color core rose. Beide merken zijn te vinden in de webshop. Ik heb weer verschillende mallen gebruikt van Marianne Design en Joy.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven........
en tot de volgende keer.
Voor de volledige omschrijving van de gebruikte materialen kunnen jullie mijn blog hier vinden

Groetjes Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth,
    Een SCHITTEREND kaartje met al die verschillende mallen en als ik het goed zie.....de border van Crealies ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOOOOOOO wat een SCHATJE ....ben dol op dit stempeltje vind t zo'n liefke .
    Heel mooi kaartje meis.

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh Liesbeth, Wat een schattig kaartje heb je gemaakt !!!

    Liefs Emmie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)