Pagina's

maandag 10 september 2012

Kerstkaartje

Vandaag is het alweer mijn beurt om een kaartje te plaatsen.
Ik heb maar weer een kerstkaartje gemaakt, omdat ik op de knotsgekkekaartendagen in Den Bosch het weer niet kon laten om wat Bo bunny blokjes te kopen bij CreaMiep.
Het eerst kaartje is gemaakt met papier van bo-bunny-paper-pad-mistletoe.

 
De zijkanten van de kaart zijn uitgesneden met een Nestabilitie.
Verder de leuke schaatsjes gebruikt van Marianne design.
Het plaatje heb ik van google en uitgeprint op canvaspapier.
Gekit op een mal van Nellie Snellen.
 
Dit kaartje heb ik vandaag ook nog gemaakt.
 
groetjes Emmie
 

6 opmerkingen:

  1. Allebei de kaartjes zijn zo verschillend maar supermooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emmie
    Dat zijn mooie kaarten geworden.
    Vooral de bovenste
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes. Wat zijn ze mooi hé die schaatsen. Vooral de bovenste is heel erg mooi.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je creaties prachtig vooral deze met de schaatsen prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)