Pagina's

dinsdag 30 oktober 2012

CreaMiep Design Annabel

Op dit moment dat dit bericht geplaatst word, ben ik onderweg om de stand op de Kreadoe op te bouwen! Ik heb er zin in!
 
Maar ik vond van het weekend nog een heel klein gaatje om eindelijk eens een kaart te maken.
Ik heb gekozen voor mijn eigen stempel, CreaMiep Design Annabel.


 
Ik heb voor dit kaartje de stempel van CreaMiep Design Annabel gebruikt. Tekst is ook van CreaMiep Design Vintage 2.
Ik heb de randjes bewerkt met een distresser en be-intkt met Distress Vintage inkt.
Papier is van My minds eye, Vanity fair. Prachtig blokje met dubbelzijdig scrappapier. Maar voor dit kaartje heb ik het rustig gehouden. De swirl is van Memory Box, Corner Bow. Verder nog een kantje, pareltjes en roosjes toegevoegd.
 
Kom jij naar de Kreadoe? Dan kun je hem ook in echt komen bekijken.
 
Groetjes, Sonja
CreaMiep

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)