Pagina's

maandag 8 oktober 2012

Theelichtje

Natuurlijk ben ik ook aan de slag gegaan met die geweldig leuke stempels van CreaMiep !!
Ik heb gekozen voor het kerstbal elfje. Daar was ik meteen verliefd op, toen ik haar zag.

 
Ik vond het leuk om weer eens wat anders te maken dan een kaart.
 

 
De bal heb ik weg gesneden, en er een gripzakje met blauwe haargel en glitters tussen geplakt.
Als het kaarsje dan brandt geeft dit een heel leuk effect.
Ik heb het stempeltje gestempeld op DCP papier met memento inkt en ingekleurd met mijn flexmarkers.

Het cardstock is met wat glitter erin en is uit eigen voorraad.
Het designpapier is van Bo Bunny, paper pad Rejoice .
Op de labeltjes die in de pockets zitten ,heb ik de kerst tekst stempels gebruikt.

 
Verder nog een kantje, een lintje, en wat roosjes.
Het patroontje heb ik hier gevonden en vergroot.
Hij stond op het blog van Stamping Mathilda
 

 
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en hoop dat jullie hem ook leuk vinden !!!
Misschien mag hij wel mee naar de Krea doe.....
 
groetjes Emmie

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)