Pagina's

donderdag 13 februari 2014

"I put A Spell on You!"

Hallo Allemaal!
Vandaag mag ik voor het eerst als DT-lid bij CreaMiep 
een kaart met jullie delen.
Omdat het bijnaValentijn is, dacht ik...
Laat ik eens een mooie kaart maken met
een afbeelding van Ching-Chou Kuik's:
Deze mooie stempel is te koop bij:
Ik heb haar ingekleurd met Promarkers, en deze kun je ook bij
Sonja geeft ook workshops om het kleuren met Promarkers
onder de knie te krijgen. 
Ik ben nog flink aan het oefenen, misschien moet ik eens langswippen, wink wink... Sonja! 

Omdat deze heks een liefdesdrankje maakt, heb ik een tekst
bedacht die wel toepasselijk is... "I put A Spell on You!" 
Dit heb ik m.b.v. words gedaan. 
De hartjes heb ik zelf geknipt uit rode cardstock en met Clearembossingspoeder afgewerkt.
Ik doe er meestal 2 tot 3 laagjes op, zodat ze een massief uiterlijk krijgen.
Vervolgens heb ik de hartjes een beetje gekreukeld, zo krijg je de barstjes.
De ogen van de heks en de kat heb ik afgewerkt met glossy accents.
Kijk ook eens naar wat de andere DT-leden maken met de materialen
die te koop zijn bij CreaMiep

Groetjes Sylvia xxx

4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)