Pagina's

maandag 11 augustus 2014

Kaartje Liefs



Hallo allemaal,

Hier weer een gezellig creatie van mij.
Het is dit keer een kaartje met liefs en vlinders geworden.


De borderrand vlinder is van memorybox.
De vlindersrand heb ik 2x uit gestans. 
De 2x op design papier en de vlinders uit geknipt
 en op de vlinderrand geplakt.
 Zo vind ik hem net iets leuker.

De losse vlinders zijn verschillende 
en kan je zelf uit kiezen welke je het leuks vind.
 
Liefs is van Joy.
De bloemen 10mm en bloemen

Het mooie papier is van Pion design. 
De afbeelding is ook van Pion design My Precious Daughter
en dan natuurlijk Cardstock.

Ik hoop dat jullie mij kaartje ook lief en leuk vinden!
Bijna alle is te bestellen in de webwinkel van Creamiep

groetjes José 

 http://creatiesjose.blogspot.nl/

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)