Pagina's

donderdag 23 oktober 2014

"Trick or Treat"


Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik een kaart met jullie delen in de sfeer van Halloween!
Ik ben gek op Halloween.

Ik heb besloten om een enveloppe kaart te maken met een leuke tag erin.

De basis van deze kaart is van zwart cardstock gemaakt.
Het designpapier komt van Bo Bunny.
Ik vind deze designpapier lijn zo mooi en kleurrijk. 

De stempel komt van Whiff of Joy.
Deze heb ik ingekleurd met Distress inkt Pads.

Voor de rest heb ik de kaart afgemaakt met verschillende 
embellishments uit eigen voorraad. 

De gemstones heb ik ingekleurd met een oranje Promarker (pumpkin).

Tot de volgende keer!

Liefs Sylvia
xxx


2 opmerkingen:

  1. Ziet er weer toppie uit Sylvia.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is erg mooi.
    heb zelf niets met Halloween maar ik vind hem erg leuk.
    groetjes Anita Beumer

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)