Pagina's

vrijdag 2 januari 2015

10 Jaar CreaMiep!!!

 
CreaMiep heeft dit jaar een feestje. We bestaan dit jaar (in juli) alweer 10 jaar.
Wauw, waar blijft de tijd?!
...
Dit gaan we natuurlijk vieren.
We beginnen met een challenge, waar je naast een prijsje ook een plekje kan winnen als gastdesigner.
Er komen acties, nieuwe artikelen, candys en feestjes.
Kortom, een jaar om CreaMiep te blijven volgen!
 
Langs deze weg wil ik, iedereen bedanken die mij in al die jaren zo heeft gesteund in alle opzichten:
Mijn klanten, die trouw aan mij/de webwinkel zijn.
Mijn designers die voor me klaar staan en stonden.
Mijn hulpen/collega's op de beurzen, kanjers.
En uiteraard mijn man, mijn steun en toeverlaat op het technische gebied.
Dank jullie wel, zonder jullie allemaal was ik nooit zover gekomen.
 
Groetjes, Sonja.

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan! Wauw wat een mooie tijd al, dat we nog maar lang van jullie spullen en creaties mogen genieten!
    Ben benieuwd met wat voor leuks jullie op de "proppen" komen!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je jubileum. Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met dit jubileum!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)