Pagina's

donderdag 15 januari 2015

Geniet van je vrije tijd!

Hallo allemaal!

Het is Sandra hier.
Ik vind het een beetje spannend, want vandaag is mijn eerste post op het blog van CreaMiep! Ik vind het echt super om in het design team te zitten en ik hoop iedereen volop te kunnen inspireren!

Ik heb ervoor gekozen om een flessenhanger te maken. Dit project is wellicht vreemd voor de mensen die mij goed kennen, ik maak namelijk vrijwel NOOIT projecten zonder gekleurd afdrukje :)
Dit keer had ik zin om mezelf eens goed uit te dagen, en te gaan voor een projectje zonder stempelafdrukje.


 Om de vorm van de flessenhanger te maken heb ik de mal van Dutch Doobadoo gebruikt, deze vind je hier.


 Ik heb reepjes stof gerafeld en er een bloem van gemaakt, Hier bovenop heb ik diverse bloemen gebruikt, namelijk Chrystantemums, Sweethearts en Roses 1,5 cm
Ik heb ook nog wat plakparels gebruikt.

De tekst is gestempeld met Memento inkt op het kraftpapier van Joy! De tekst komt uit een set van Noor!Design

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)