Pagina's

zondag 31 mei 2015

Challenge Mei


Deze challenge staat in het teken van dieren!
 
Net als de vorige keer, kun je op 2 plekken mee doen.
Zowel hier op het blog als op CreaMiep Facebook.
 
Wat kun je winnen?
De eerste prijs: Een stempel van Sweet Pea.
 
 
 
Het thema is Dieren. Verder mag je zelf weten wat je maakt.
Het mag een kaart zijn of een projectje.
De gastdesigner van deze maand is Anita Kuiper
Zij heeft voor ons deze kaart gemaakt voor de challenge van Mei:
 
Anita, bedankt voor je bijdrage.

CreaMiep Design Team heeft enkele voorbeelden voor jullie gemaakt:
  
 
 
 
De challenge loopt tot en met 31 mei 2015.
 Nu is het aan jullie, heel veel succes
 
 



10 opmerkingen:

  1. Leuke challenge !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooie kaarten zijn er gemaakt.
    leuke thema!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke inspiratie en de kaart van de GD die springt er uit! ik heb zojuist van mijn moeder Martje erbij gezet. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo. Ik heb mijn kaart er ook bij gezet. Ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden, ik heb ook zojuist mijn kaartje gelinkt...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. net volger geworden.. lijkt me leuk om mee te doen
    groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge!
    Ik heb mijn kaart geplaatst.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nr. 28 heeft de verkeerde link, kunnen jullie deze voor mij verwijderen? Dankjewel!

    Groeten Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik voor je gedaan.
      Bedankt voor je deelname.

      Groetjes, Sonja

      Verwijderen
  9. ook nog even een kaartje geplaatst.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)