Pagina's

maandag 18 mei 2015

Sail Away!

Hallo allemaal,

Het is weer de dag van de maand dat ik mijn bijdrage lever voor het DT team van CreaMiep. Dit keer ben ik gegaan voor de Dutch Doobadoo Sailboat


Ik heb, omdat ik eerste een ander idee in mijn hoofd had, de boot enkelvoudig overgetrokken en uitgeknipt. Dit heb ik daarna beplakt met het Noor! Design Seashore paperpad. Het ankertje is van de Paper Art serie Nautisch van Dutch Doobadoo. Deze heb ik bestempeld met Versamark en daarna bestrooid met Frantage en verhit met de heattool.




Om het geheel af te maken heb ik met luchtdrogende klein nog wat schelpjes gemaakt en met wat snijmallen golven gemaakt.




Het Stempelafdrukje is een afdruk van Make it Crafty en om precies te zijn is het Miss Charlotte. Deze heb ik gekleurd met mijn copic.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn werkstukje. De blauwe teksten zijn weer linken naar de webwinkel waar je deze spullentjes eventueel kan bestellen. Als je vragen hebt kan je deze natuurlijk altijd stellen via het blog of de facebookpagina van CreaMiep.

Veel creatie plezier en tot snel!

Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)