Pagina's

donderdag 30 juli 2015

CreaMiep Design Team dag

Hoi allemaal!

Sandra hier, en vandaag is het mijn beurt om jullie weer iets te laten zien.
Zoals jullie weten, hebben we 11 juli jl onze eerste CreaMiep DT dag gehouden. We hebben toen met de aanwezige leden een groepsfoto gemaakt en die allemaal gescrapt. Ik wilde jullie graag mijn uitwerking laten zien, met wat meer uitleg.


 Als basis heb ik een vel wit cardstock gebruikt. 
Daarboven op heb ik een vel designpapier gelegd. 
Ik heb een grote cirkel uit een ander vel design papier gemaakt. Je kan dit uit de hand knippen, er een mal voor gebruiken, of een bord omtrekken. De cirkel heb ik een beetje uit het midden, rechtsonder gelegd. 
Tot slot heb ik nog een strook designpapier rechts gelegd, en onder nog een strook designpapier eroverheen. Onder de onderste strook desgin papier heb ik nog een stuk kant geplakt.

Al het design papier dat ik heb gebruikt is van Maja Design, Coffee in the Arbour collectie.



 Uit kraft papier heb ik een paar labels gesneden, en deze heb ik achter mijn foto gestoken. Ik heb ze versierd met verschillende lintjes, die ik met een stukje touw heb vastgestrikt.



Om mijn lay-out af te werken, heb ik verschillende papieren bloemen gebruikt, namelijk Cherry Blossom, Sweetheart flowers, en roosjes 10 millimeter.

Ik heb ook alle randjes van mijn papier en designpapier geïnkt met Distress Ink Walnut Stain, om alles een mooi afgewerkt effect te geven.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe ik deze lay-out heb gemaakt.

Liefs, Sandra

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk met die tags erop en wat een mooie bloemetjes heb je gebruikt!! Mooie herinnering aan een leuke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig. Leuke herinnering aan onze gezellige dag.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)