Pagina's

dinsdag 25 augustus 2015

Mannen Geldlabel

Hallo allemaal

Anita Beumer hier met mannengeldlabel.
De basis is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal.
Deze heb ik langer gemaakt om er een geldlabel van te maken.

 De mal heb ik uitgeknipt uit kraft papier en gemat met linnencardstok bruin.
Het design papier komt uit mijn eigen voorraad.



Het plaatje is van de nieuwste stempels CreaMiep design stamps Ilyas walking with Ayla.
 Ingekleurd met Promarkers.
De tekst is uitgestanst en is van MemoryBox. Ook het strikje is hier van.
 Dit label heb ik van de twee kleinste mallen gemaakt.
Het design papier heb ik kleiner geknipt,
zodat je het kunt matten.



Misschien heb ik jullie op een ideetje gebracht.
 CreaMiep is ook actief op FB: CreaMiep Design FB.
Een gezellige dag en heel veel knutselplezier.

Groetjes Anita Beumer

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)