Pagina's

maandag 21 september 2015

Hoera Jarig

Goede morgen allemaal.

Ja echt waar ik ben vandaag jarig.
Daarom een kaartje voor een verjaardag.


De basis is gemaakt van crème en rosé linnenkarton.
Het designpapier is van Reprint.
De rozenhoek is een stans van Memorybox.



De bloemenhoek aan de binnenkant heb ik beïnkt met Versa Magic
Pink petunia en Spanish olive.
De gestanste letters zijn van Memorybox.


 Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en tot de volgende keer.
Een gezellige dag en heel veel knutselplezier.

Groetjes Anita Beumer

6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Anita en een hele mooie verwendag toegewenst.
    Super mooie kaart heb je gemaakt.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de felicitatie.
      heb een super dag gehad.
      fijn dat je de kaart zo mooi vindt.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Anita, leuk model, wens je een hele fijne verjaardag n een gezellige dag...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb een leuke verjaardag gehad.
      om half 11 stond de bloemist voor de deur met een grote bos rode rozen en een witte.
      gekregen van mijn man

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, vooral met die extra bewerkte binnenkanten. Supermooi en lief papier :-) En natuurlijk een hele fijne verjaardag vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je mijn kaart leuk vindt.
    heb een gezellig drukke dag gehad.
    kreeg van mijn man 50 rode rozen en eet witte
    was helemaal overdonderd.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)