Pagina's

donderdag 17 september 2015

It's my Birthday!

Hallo allemaal!

Vandaag laat ik jullie een nieuwe inspiratie zien.
Ik ben gek op elfjes, distress inkt en stencils.
Een mooie combi om voor jullie een
inspiratiekaart te maken.

Ik heb haar ingekleurd met Distress inkt.
Hier en daar wat stickles voor de bling toegebracht.

Het achtergrondpapier heb ik gemaakt met distress inkt
en een stencil mask van Dutch Doobadoo
Dit is echt mijn stijl, dus dit zullen jullie veel van mij zien.

Ik hoop jullie weer genoeg inspiratie gegeven te hebben,
zodat jullie zelf ook lekker aan de slag kunnen gaan.

Er is ook een FB groep van CreaMiep:
Nemen jullie daar ook even een kijkje?
En natuurlijk ben je van harte welkom om daar je eigen creatie
te plaatsen met de producten van CreaMiep Online webwinkel

Tot de volgende keer!

Liefs Sylvia
xxx

3 opmerkingen:

  1. mooie kleurencombo, geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow die achtergrond.. erg mooi gedaan!
    groetjes miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook helemaal weg van je achtergrond Sylvia en de kleuren zijn zo mooi gecombineerd. Zoiets zou ik ook wel eens willen proberen. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)