Pagina's

donderdag 19 november 2015

Geniet van de kleine dingen

Hoi allemaal!

Sandra hier, en vandaag is het mijn beurt om jullie wat te laten zien.
Deze keer een wat andere kaart dan jullie van mij gewend zijn, er zit namelijk helemaal geen gekleurd afdrukje op! En ook helemaal geen bloemetjes, gek he? Af en toe vind ik het leuk om gewoon eens wat anders te doen dan anders!

 Ik heb op internet een patroon van een schortje gevonden en deze nagetekend op een dubbele kaart van kraft papier. Daarna heb ik het zelfde schortje overgetrokken op designpapier uit mijn eigen voorraad en wat kleiner uitgeknipt. Erg handig, zo heb ik een mooi maatje designpapier! Alle randjes van mijn papier heb ik beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.


 In het vakje van het schortje heb ik wat keukengereedschap gedaan. Dit is gemaakt met een stans van Memorybox, Let's Bake Something heet deze mallenset. Zijn ze niet leuk?! Ik ben er helemaal verliefd op!


Voorop het vakje van het schortje heb ik een tekst gestempeld met Memento Tuxedo Black inkt. Deze tekst komt uit de set van CreaMiep.


Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Het is een mooi, simpel kaartje geworden, wat snel gemaakt kan worden. Zie ik jullie variant hierop terug op onze Facebook pagina?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)