Pagina's

donderdag 26 november 2015

Kerstkaartje met een lief engeltje

Zijn jullie ook al allemaal met de kerstkaartjes bezig? Ik heb van de week een kaartje gemaakt met deze leuke Whimsy stempel


Ik heb hem ingekleurd met mijn nieuwe aanwinst: Faber Castell Polychromos kleurpotloden en ik heb deze keer niet de traditionele kerstkleuren gebruikt.




De kerstbal is een stans van  Memorybox en heet Cabrini OrnamentCreaMiep.nl heeft een heleboel mooie stansen van Memorybox op voorraad, zowel voor de kerst als voor al je andere kaartjes aan te kleden. Het is echt de moeite waard om daar eens rond te kijken. En als je er dan toch bent kun je meteen kijken van welk stempelvel de mooie tekst komt. Het is een sheet met 13 najaars/winter teksten van de eigen stempellijn van CreaMiep Design en deze zijn heel erg handig.

Het achtergrondpapier en lint komen uit mijn eigen voorraadje.

Het Designteam van CreaMiep is ook actief op Facebook. Je mag hier zelf ook je kaartjes plaatsen die je met de artikelen van CreaMiep hebt gemaakt en lekker meekletsen en elkaar inspireren. Kom gezellig eens kijken...

Wist je dat er bij CreaMiep in Assen ook regelmatig workshops gehouden worden? Dus mocht je in de buurt wonen, lees dan alles over de workshops op de FB site van CreaMiep

Groetjes en veel plezier met knutselen!!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)