Pagina's

maandag 9 november 2015

Snowflakes are kisses from Heaven

Deze keer een winters kaartje voor jullie.
De basis heb ik uit kraft gemaakt.
Het dessinpapier is van Whimsy Stamps (Vintage Christmas).
Achter het afdrukje heb ik een mooie stans van Joy!Crafts gebruikt.
Bij de bloementoef heb ik nog wat blaadjes gebruikt van Dutch Doobadoo om het af te maken.

De ijskristallen zijn van Memorybox. Je kunt ze los van elkaar gebruiken, maar heb ook een paar setjes op elkaar gedaan en dan krijg je weer een andere effect.

De tekst komt uit de eigen lijn van CreaMiep.
Deze heb ik eerst gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met bruin embossingpoeder.

Het afdrukje is een stempel van Whimsy Stamps (Warm Hands, Warm Heart) en heb ik ingekleurd met aldocholmarkers.



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)