Pagina's

donderdag 17 december 2015

Een Kerstgroet van ons

Hoi allemaal!

Sandra hier, en vandaag is het mijn beurt op het blog van CreaMiep. Ik zit met mijn hoofd helemaal in de kerstsferen, dus ik hoefde ook niet na te denken wat het thema van mijn projectje zou worden.

 Dit keer heb ik ervoor gekozen om een kraft tasje te pimpen, met wat papier uit mijn eigen voorraad. Ik heb alle randjes aangezet met Distress Ink Vintage Photo
De witte achtergrond is een vel cardstock, waar ik een winterse rand op heb gestempeld. Ik heb hiervoor Memento Toffee Crunch inkt gebruikt. 


 De stempel die ik heb gebruikt, is van Wee Stamps. Dit leuke meisje is ingekleurd met alcoholmarkers, die matchen bij het papier dat ik heb gebruikt. Ik heb haar met Memento Tuxedo black inkt op DCP papier gestempeld.


 De tekst stempel komt uit de najaarsset van CreaMiep, en is gestempeld met Memento Tuxedo black inkt.



Om mijn kaart af te werken, heb ik verschillende bloemen gebruikt, Cherry Blossom, Roosjes 15mm en Sweetheart flowers.


Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)