Pagina's

maandag 28 december 2015

It's a boy!


Hallo allemaal,
 
De kerst is weer voorbij en ik moet zeggen dat ik dat niet heel erg vind. Ben dol op alle creaties die mensen maken maar ben ook blij dat iedereen zich nu weer kan richten op al het andere. Wel hoop ik dat iedereen een super kerst gehad heeft vol liefde, familie en gezelligheid.
 
Voor het blog heb ik dit keer een leuk geboortekaartje gemaakt. Wanneer verschillende mensen in je omgeving een kindje verwachten is het wel eens makkelijk als je wat op voorraad hebt.
 
Voor deze heb ik het schild van Ducth Doobadoo gebruikt. Deze zat in mijn kerstpakketje die ik van CreaMiep kreeg, de bofferd dat ik ben.
 




Wat heb ik gedaan? Nou ik heb op blauw cardstock de buitenste rand van het schild omgetrokken en uitgeknipt. Daarna op design scrappapier de volgende maat genomen. Niet de binnenkant van de grootste vorm maar die daarna komt. Ik heb op de foto de mal er even naast gelegd dus ik hoop dat jullie een beetje zien wat ik bedoel.
Als laatste heb ik weer op blauw cardstock de laatste en tevens kleinste vorm omgetrokken en uitgeknipt. Je heb zo dus een mooie afstand tussen je vormen en wordt het niet te druk.


 
De randjes heb ik weer met blauwe inkt een beetje kleur gegeven zodat het harde ervan af is. Ik ben erg tevreden met de uitkomst en ga hem dus "versieren".
Als plaatje heb ik gekozen voor een stansvel. Ik had door alle drukte van de feestdagen en omdat ik zie was geen tijd gehad om zelf te kleuren want dit is wel een hele leuke stempel. De stempel die ik had willen gebruiken is deze: Wee Birthday. Ze komen uit dezelfde serie.
Verder heb ik wat stansmallen gebruikt waaronder de rompertjes van memorybox. Een merk stansmallen die erg fijn te snijden zijn.
 
 
Om hem af te maken en te kunnen neerzetten heb ik de Dutch Doobadoo standaard gebruikt.
 
Ik hoop dat jullie weer genoten hebben en ik wens jullie namens het hele design team een goed, gezond en liefdevol 2016 toe.
 
 



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)