Pagina's

donderdag 10 december 2015

Mixed Media foto boekje


Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag deel ik een mixed media fotoboekje met jullie.
Mixed Media betekend dat je verschillende kleur mediums mixt met 
texturen, kleuren, stencils en meer...

Ik heb eerst 2 stukken cardboard uitgesneden ter grootte van ong. 12 bij 12 cm.
Vervolgens heb ik deze beplakt met het zelfgemaakte designpapier met de distress
techniek en met stencils. 

Zo heb ik het gedaan:

Kies de kleuren die je graag wilt gebruiken voor deze techniek.
Ik heb gekozen voor de kleuren Distress Inkt:
Seedless Preserves
Chipped Sapphire
Mermaid Lagoon
Cracked Pistachio

Ik doe dit op aquarel papier.
De stencil is van Dutch Doobadoo

Ik leg de inktpads op een craftsheet (of plastic tafelkleed) en
bestuif dit met een waterflesje. 



Vervolgens draai ik het papier op de inkt.
Op die manier krijg je een mooi overlopend patroon op je papier.
Je kunt dit met een heattool drogen, of gewoon aan de lucht laten drogen

Zo ziet het er dan uit.
Ben je niet tevreden over het resultaat, dan begin je gewoon opnieuw.

Net zolang totdat je tevreden bent.

Vervolgens kun je aan de slag gaan met de stencils.
(Dit is even een andere foto, want ik was vergeten een foto te maken
met de stencil van Dutch Doobadoo).

En dit is de binnenkant van het fotoboekje.
Deze kun je versieren zoals je dat zelf wilt.

Ik hoop dat ik jullie genoeg geïnspireerd heb voor vandaag.
Ik zie jullie graag de volgende keer weer.

Liefs Sylvia
-xxx-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)