Pagina's

donderdag 4 februari 2016

"Hello"


Hallo allemaal,

Vandaag deel ik een lief en simpel CAS-kaartje met jullie.
CAS betekend Clean And Simple. 

Ik heb het poesje ingekleurd met Distress Inkt.
Dit poesje heb ik vervolgens uitgeknipt en met foampads 
3-D opgeplakt zodat ze een beetje naar voren komt.

Ik heb er een shakercard van gemaakt.
Het papier uitgesneden en bewerkt met distress spetters 
met behulp van een penseel.
Daarna natuurlijk (voor de mensen die mij kennen ) 
bewerkt met stencils van Dutch Doobadoo Stencil Mask.

Hier en daar een bling bling sequin opgeplakt.
Een touwtje voor iets extra's (tja..een kat moet 
toch ergens mee spelen he ).

Ik hoop jullie vandaag weer voldoende geïnspireerd te hebben.
Neem eens een kijkje in de webwinkel van CreaMiep
voor mooie materialen.

We hebben ook een FB groep waar jij je kaarten of andere
projecten kunt laten zien die jij met de materialen
van CreaMiep hebt gemaakt.
Deze kun je hier vinden:

Tot de volgende keer!
Groetjes Sylvia
-xox- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)