Pagina's

vrijdag 22 juli 2016

Rosella (Art by Mi Ran)


Deze keer wil ik jullie een kaartje laten zien met de Whimsy Stempel Rosella. Ik heb deze stempel afgedrukt met Memento Dew Drop Black Tuxedo op DCP papier om haar vervolgens in te kleuren met mijn Promarkers. Ik heb haar gemat op rose cardstock en verhoogd opgeplakt op designpapier uit mijn voorraad. De tekst die ik heb gestempeld komt van de sheet van CreaMiep Design waar nog veel meer mooie teksten op te vinden zijn. Ik heb wat zelfgemaakte bloemen toegevoegd en kleine vlindertjes en parels, maar ik heb het geheel rustig gehouden, omdat dan de stempelafdruk het mooist tot zijn recht komt.

CreaMiep is ook te vinden op Facebook en het designteam heeft een eigen FB site, dus kom eens een kijkje nemen en mee doen als je ook kaartjes maakt met artikelen van de Webshop van CreaMiep.

Creatieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)