Pagina's

maandag 5 september 2016

Snow Kisses

Hoi allemaal,

Het is weer tijd voor een kaartje van mij. Wat een prachtig weer hebben we gehad en nu mijn vakantie begint hebben we ineens herfst weer. Dus ik dacht ik sla dat over en ga naar de winter.
Ik heb dus een klein winter/kerstkaartje gemaakt.


Ik heb hiervoor het binnenste van de teardrop gebruikt van Dutch Doobadoo om hem wat kleiner te houden, tekst Snow Kisses is ook van Dutch Doobadoo. Het papier is van Joy en het plaatje komt van een Pion scrapvel. Nog wat plaksteentjes in de hoek en ik vond hem wel mooi. Bij het versturen zal ik er nog een tekststicker op plakken. Weet niet of het een kerstkaartje wordt of een verjaardagskaart voor iemand die rond die tijd jarig is.

Ik hoop dat jullie ondanks dat het maar een klein kaartje is jullie hem toch leuk vinden. Soms is klein en simpel net zo mooi.

Liefs, Melanie

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)