Pagina's

maandag 28 november 2016

Cute Owl


Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met de Dutch Doobadoo Label Spiegel.
Deze mal is toch wel een van mijn favorieten omdat je er echt vele kanten mee op kan.

 
 
Wat heb ik gedaan? Ik heb eerst de mal overgetrokken en uitgeknipt.
Zoals jullie kunnen zien heb ik de vorm aangepast. Dit heb ik gedaan omdat deze kaart aan een grafstukje is komen te hangen. Om veel poes pas te voorkomen heb ik de kaart dus net even anders gemaakt.
Ik heb wel eerst de mal overgenomen hoe deze hoort. Daarna heb ik de mal omgedraaid en gezorgd dat het bovenstuk ook netjes een kleine ronding kreeg. Je gebruikt dan de onderkant voor de bovenkant af te ronden.
De rest heb ik aangepast op de kleuren van het uiltje.
 
Het papier wat ik gebruikt heb is onder andere Bo Bunny. Dit allemaal afgewerkt met Distress inkt Forrest Moss
Als afwerking heb ik nog een paar bloementjes er op gemaakt, met een pearl pen wat kleine dotjes en wat witte blaadjes.
Al met al een rustige maar mooie kaart met een mooie bestemming.
 
Hopelijk hebben jullie weer een nieuwe manier gezien met deze leuke mal.
 
Liefs Melanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)